Vés al contingut

Fundació Adsis a Barcelona

Barcelona

Dónde trabajamos

Fundació ADSIS Barcelona coneix-nos  una mica més.

A Fundació Adsis Barcelona acompanyem a adolescents i joves que es troben en risc d'exclusió social perquè puguin tenir un projecte vital sòlid de confiança en el futur. Aquests joves compten amb una trajectòria marcada pel fracàs escolar i amb unes xarxes socials molt dèbils.

Per això el suport educatiu, la formació professional i la inserció laboral són els pilars fonamentals sobre els quals treballem amb ells i elles, i d'aquesta forma, podem oferir-los les oportunitats que necessiten perquè el seu futur sigui millor.

Creiem en els joves i els acollim incondicionalment en els nostres centres situats als barris d'El Carmel i el Casc Antic, on treballem amb els veïns i famílies per crear entorns de creixement pels joves.

“Per mi hi ha un abans i un després de passar per la Fundació Adsis”

El Mendi, 25 años

L'impacte de la
nostra labor

Fundació Adsis desenvolupa a Barcelona programes dirigits especialment a infància i joves: educació, formació i ocupació, educació en valors; així com projectes de suport a la població immigrant i a persones privades i exprivadas de llibertat.

Oferim atenció a persones en situacions molt diferents però que tenen en comú el desig de transformar la seva situació i aprofitar les possibilitats d'estudi, formació i treball que oferim. Volem compartir algunes dades sobre les persones a les quals vam oferir atenció durant el 2020

Sobre Fundació Adsis
Barcelona

Fundació Adsis és hereva d'una llarga trajectòria de compromís amb les persones i amb els barris on som presents. Les nostres arrels es remunten a la dècada de 1960, quan un grup de joves, impulsats pel desig de millorar la realitat, va anar a viure en el barri del Carmel de Barcelona. Aquell grup va ser la llavor de l'entitat, i la seva missió de construir una societat més justa i solidària s'ha mantingut visqui de llavors.

L'any 1989, davant la necessitat de consolidar aquests serveis i de dotar-los de millors eines professionals i de gestió, es va constituir l'Associació de Serveis Iniciativa Social (ADSIS), que des dels seus inicis va treballar per la igualtat d'oportunitats dels joves més vulnerables donant prioritat a la formació i a l'ocupació. En aquest període, un grup de joves voluntaris va fomentar la presència de l'entitat al barri del Casc Antic, que es va consolidar a partir de l'any 1995.

A partir de l'any 1996, ADSIS va passar a ser la Fundació Adsis, canvi que ens va permetre ampliar el nostre abast territorial. Van ser els anys de l'impuls del pla de desenvolupament comunitari «Carmel A dalt» i d'una presència activa a la xarxa comunitària del Casc Antic. Avui, Adsis és una fundació sense ànim de lucre, de caràcter benèfic-assistencial segons Ordre Ministerial de 19 de juny de 1.996, inscrita en el Registre de Fundacions del Ministeri de Treball i Assumptes Socials amb el Núm. 28/1019.

Durant l'any 2021

persones treballadores

Durant l'any 2021

persones voluntàries

Noticias Adsis Valladolid

Fira Mas Guinardó

Les festes de Nadal han de ser un moment d’obligatòria parada i reflexió sobre el nostre consum.

Projecte "impACT"

Amb l'inici de l'actual curs escolar 2019-2020, hem iniciat un nou projecte d'educació transformadora, tot promovent…

Apropa't

El projecte