Vés al contingut

Fundació Adsis és una entitat sense ànim de lucre que des de fa 55 anys lluita per a construir una societat més justa, solidària i inclusiva. Som un equip de més de 500 persones treballadores i 700 persones voluntàries, que treballem des de la proximitat i l'acompanyament, comprometent-nos amb les persones més vulnerables perquè aconsegueixin desenvolupar els seus projectes de vida.

Anualment atenem més de 54.000 persones a través de 10 programes socials en 12 províncies d'Espanya. A més, els nostres programes de cooperació al desenvolupament donen suport a més de 8.000 persones a Amèrica Llatina i a través de EquiMercado, la nostra marca de comerç just, treballem amb més de 65 grups productors. Més informació en:  www.fundacionadsis.org

Descripció del lloc de feina

En dependència directa de la coordinació d’àrea, i en coordinació amb la resta de l’equip educatiu, s’encarregarà d’implementar el servei diari de reforç escolar i lleure, amb l’objectiu d’afavorir les oportunitats educatives i l’aprenentatge d’infants i joves del territori.

Funcions

• Oferir reforç educatiu a infants i joves: ajuda a fer deures escolars, tècniques d’estudi, desenvolupament de competències, etc.
  • Oferir activitats de lleure educatiu.
  • Acompanyament individualitzat.
  • Intervenció socioeducativa amb grups.
  • Coordinació amb serveis educatius i amb l’equip de l’entitat.

Coneixements i experiència

• Titulació universitària: magisteri, pedagogia, psicopedagogia, psicologia, educació social, etc.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Experiència mínima de 4 anys en activitats similars.

Es valorarà:

• Disposar del títol de monitor/a de temps lliure per escoles acreditades.
  • Viure a Barcelona ciutat o proximitats.
  • Informàtica a nivell d’usuari/a.
  • Experiència de voluntariat social.
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Competències

• Capacitat d’empatia i proximitat als infants i joves.
  • Dinamisme, creativitat, iniciativa en la relació amb ells/es.
  • Fermesa en fer complir les normes educatives establertes per l’equip.
  • Capacitat d’acompanyar processos de creixement personal.
  • Autonomia i capacitat de treball en equip.

Condicions

• Grup II (Graduat). Aplicació del Conveni col·lectiu d’Acció Social de Catalunya
  • Contracte fix discontinu, per curs lectiu (octubre a juny).
  • Jornada: 22 hores setmanals.
  • Horari: dilluns a dijous de 16:00 a 20:00 hores, i divendres de 14:00 a 20:00 hores.
  • Salari segons conveni.
  • Ubicació: barri Casc Antic de la ciutat de Barcelona, c/ Sant Pere Mitjà, 52.

Recepció de candidatures

• Termini per enviament de CV i Cartes de motivació: dimarts 5 de setembre 2023.
  • Enviar a cascantic@fundacionadsis.org  indicant a l’assumpte: Ref. Oferta educador/a Casc Antic.

Es prega no enviar CV si no s'ajusten al perfil sol·licitat, recordant-los que, en tot cas, poden utilitzar la nostra pàgina web per a consultar les Ofertes de treball o enviar els seus CV mitjançant https://www.fundacionadsis.org/es/trabaja-en-fundacion-adsis

T'informem que el teu currículum passarà a formar part d'un fitxer responsabilitat de Fundació Adsis –carrer Peñascales, 14, 28028 Madrid-, amb la finalitat de poder estudiar la teva possible candidatura, si bé totes les candidatures no seleccionades passen a eliminar-se transcorregut un any des de la seva sol·licitud per motius de desactualització d'aquestes.

En Fundació Adsis vetllem i garantim la igualtat d'oportunitats en els nostres processos de selecció.

Per a l'exercici dels drets d'accés, rectificació, oposició i/o cancel·lació, pots dirigir-te a dpo@fundacionadsis.org on t'ampliarem la informació.

Zona
cascantic@fundacionadsis.org