Arrodoniment solidari per impulsar la inserció laboral de joves a Araba

09/2023 - Araba

L'empresa Arcasa, que gestiona serveis de restauració en hospitals, posa en marxa una campanya d'arrodoniment solidari a favor de Fundació Adsis.

Ho ha fet través de l'eina d'Arrodoniment Solidari de Worldcoo per a finançar projectes socials i de cooperació, i té l'objectiu d'impulsar les competències digitals de 200 joves que curesn diferents formacions professionals en el nostre Centre de Formació Professional Bàsica Adsis Gasteiz situat a Araba, per a afavorir la seva inserció laboral i social.

Es tracta de joves menors de 25 anys que o han finalitzat els estudis obligatoris ni tenen formació professional que els ajudi a aconseguir una ocupació. A més, tenen dificultats d’accés a les noves tecnologies a causa de trobar-se en una situació de vulnerabilitat.

Per això, a través del nostre projecte “Aules digitals per a la formació i la inserció laboral de joves”, a més d'impartir-los formacions flexibles, individualitzades i amb molt d'entrenament pràctic, també impulsem les seves destreses digitals a través de les TIC.

Gràcies a aquesta campanya liderada per Arcasa, podrem adquirir material per a aquest projecte que es duu a terme al centre de Fundació Adsis a Araba, acreditat com a E2O (Escola de Segona Oportunitat), un model d'ensenyament pioner que dona resposta a les necessitats dels i les joves als quals acompanyem.

Si vols tenir més informació i seguir el procés de donació en directe, fes click AQUÍ

Gràcies Arcasa per confiar i crear oportunitats pels i les nostres joves!